- Vanliga frågor
- FAQ Beställningar & konto
Vanliga frågor om beställningar & konto
Här besvarar vi vanliga frågor om hur du beställer, hur konton fungerar, hur du ändrar uppgifter och hur organisationskonton administreras.
Vem kan skapa ett konto hos Kontorab?
Endast företag, organisationer och offentlig verksamhet kan skapa konto. Privatpersoner kan handla via Klarna men kan inte registrera ett konto.
Vilka priser får jag när jag skapar konto?
När du registrerar ett konto får du våra standardpriser. Avtalspriser aktiveras av kundtjänst och kopplas till ert organisationskonto.
Kan vi ha flera användare kopplade till samma företag?
Ja. Kontorab kan skapa flera användare per organisation. Kontakta kundservice för att lägga till eller ändra användare.
Kan jag ändra leverans- eller fakturaadress själv?
Nej, adresser måste läggas in av kundtjänst. Detta är av säkerhetsskäl då flera användare kan vara kopplade till samma konto. Vid betalning via Klarna/Billie hanteras leveransadresser direkt i checkouten.
Kan jag avbryta eller ändra en beställning efter att den lagts?
I vissa fall, om ordern inte hunnit plockas eller beställningsvara inte lagts till leverantör. Kontakta kundservice snarast möjligt. Detta kan inte garanteras.
Har du frågor om beställningar eller konto?
order@kontorab.se | 011 - 440 15 15